2010-07-20
 11:19:33

:@

Är så trött på alla känslokalla horor som inte förstår innebörden i ett förhållande. Jag menar hur många könssjukdomar måste inte den flickan ha som knullar varje pojke hon går förbi. Jag tycker bara synd om folk som inte förstår att sex är så jävla mycket bättre när man älskar någon. Men visst du kan "älska" en kille bara ör att han är bra i sängen, men det är inte de som är grejen. Jag blir så himla trött bara, Killar - håll kuken i styr, Tjejer - ge fan i andras pojkar?! ska  det vara så jävla svårt.
Jag har gått och blivit rädd för mig själv, någon vacker dag slår jag ihjäl den horan, det är inte för att verka cool och det är inte för att jag vill döda henne, (eller innerst inne vill jag väl det) men jag får helt enkelt en blackout och bara slår tills den jäveln är död.
Håll dig undan äckel, tänker inte anpassa mitt liv efter dig.
- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: