2010-02-12
 21:43:54

tja!

Haha ja måste bara  blogga och berätta om en sak, jag råkade slå ut min pojkväns tand :o
Han har lagat den innan det är ena framtanden som hade gått rakt av, sen när vi skulle pussas råkade jag vara lite för snabb eller alltså jag vet inte riktigt hur det gick till så mina tänder högg av hans lagade framtand så nu ser han ut som ett hockeyproffs som inte använder tandskydd. Snacka om att få panik och han flög upp och spottade ut tanden i handen och svalde massa flisor, sen ba VI MÅSTE LAGA DEN. och jag mitt dumma as lägger in en kommentar oc ba "hehe det går ju inte direkt med karlsson klister". Nejmen det löser sig nog, han har tydligen en kunnig bra tandläkare (A) vi ringde först till tandakuten men dom ba äh kom in imorogon så får vi se vi lägger¨i lite fyllning i tanden. Ofta han ska gå med bara fyllning och sen en kalv tand? Kul värre, toppenklinik verkligen *tummen upp*
aja, jag är fortfarande fast i farmville, och nu är mamma bortrest så måste sköya hennes farm också och den är verkligen enorm. Aja nu värker min arm, åkte snowboard igår så har ont i varenda led och mnuskel hoho!

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: