2010-02-10
 13:43:20

skola

sitter och har ångest över att jag egentligen ska plugga men att jag är inne på farmville och lallar, har fått dille på det och det är jätte irriterande man man kan ju inte bara löämna plantorna att dö ahha.
Men i alla fal, ikväll blire plugg och imorgon blir det gå upp klockan fem, ska till kungsberget med klassen.. suuuck 3 timmars resa... men men det blir säkert roligt, ska åka snowboard, bättre ön lektioner i alla fall :D
Joiakim är i romme idag, tänk om vi hade åkt till romme ist då hade jag haft ännu mer ångest för att vi åkte dit dagen efter jag vill ju vara med honom!
Han sov hos en kompis i natt och jag trodde att jag skulle vara mer orolig än vad jag var, nervositeten börjar släppa. Fett skönt. Min tillit kommer tillbaka.
Nu ska jag lalla runt och läsa bloggar sen så blir det väl hemgång! pyss

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: