2010-04-13
 15:51:55

tjabba!

hatar verkligen rubriker.
Ligger i mammas säng på mage och undrar om jag kommer orka skriva hela det här inlägget i *superman ställning* haha ni vet när man har armarna rakt ut och spänner magen och skinkorna så att man ser ut som en banan men magen neråt, :D haha skit samma..

Rörmockisen var precis här så vi har inte stopp i avloppet längre, fett naaaas! nu ska jag fanimej passa på att duscha en timme om det skulle bli stopp igen. *panik*

Jag orkar snart inte ligga såhär mer och jag ser inte tangenterna hoho, :)

Men jag var i skolan idag i alla fall och jag blir så irriterad på min klass, eller inte min klass men den som vi alltid är med. dom kan verkligen inte hålla käften o dom tar ingenting seriöst och när man vill visa som tjej i bilbranscen att man kan så är det liksom svårt att visa det när man blir störd hela tiden. äh, jag vet inte om jag överreagerar men jag é sån ba!

Stör mig på ganska mycket just nu faktiskt, när det blir vårigt så får man nya krafter och orkar tänka på saker mer och man har energin till att bry sig om något är fel eller om någon beter sig fel. håller ni inte med mig? man funderar ju mer när man spatserar i vårsolen. när det är kallt o vinter vill man ju bara skynda sig hem...!

- Sara


Ankiepankies

jobbigt att kunna jobba seriöst med en sådan klass :S



PUBLICERAT: 2010-04-13, 17:16:03 | URL: http://ankiepankies.blogg.se/
Anonym

Hej! Vad kul att jag har hittat till just din blogg. Besök gärna min.



PUBLICERAT: 2010-04-13, 17:42:39 | URL: http://tvminnen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: