2010-04-20
 15:32:33

tisdag

det här har nog varit den hemskaste och segaste dagen någonsin! halva har ju iof bara gåttt men det var hemskt!
först hade vi en massda tråkiga lektioner och jag som är så seg av mig för att jag äter penicillin garvade mig trött med erika haha. sen på lunchen så skulle vi äta soppa, förvisso var dem jätte äcklig, men man muckar inte med mig när jag är JÄTTE hungrig och trött och typ inte får plats med allt i händerna (hade jättemycket att bära på) så kommer det någon turk-unge och hälletr vatten i min soppa och jag får typ damp och hejdar mig i sista sekunden för att inte hälla all min soppa över honom haha! men i alla fall, jag ställde ifrån mig allt och protesterade och vägrade äta, sen så skulle erika vara snäll och ge mig sin macka och jag som fortfarande är på jättedåligt humör knövlar ihop mackan i ren ilska och slänger den på golvet hahahha alltså jag kände mig så töntig sekunden efter! stackars erika!
Jag lugnade mig, satt lite i solen och allt var frid och fröjt tills jag får syn på turken i våran korridor och från ingenstans gör jag värsta påhoppet med ord, fick värsta blackouten och minns inte ens vad jag sa, sen skrek jag bara mer och mer och min röst höjdes i ton mer och mer tills jag skrek i falsett. hoho, intressant va? men det var riktigt mumsigt kul efteråt!

Nu sitter jag hemma och väntar på... något, ska möta jessica sen och åka in till centralen för att byta en biljett som jag har råkat köpa fel, (en annan historia hha).  Sen ska hon sova här. Börjar sent imorgon FETT skönt!

*diggar dem som har orkat läsa hela inlägget och fattat allt*

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: