2010-04-19
 15:45:00

jomen hej igen

nu halvligger jag i mammas säng, orkade verkligen inte blogga när vi kom hem från husvagnen men det får bli en snabbis nu. orkar egentligen inte skriva nu heller för erika har kört med mig på gymet idag, haha. vi ska hålla i idrottslektioner så man ska hitta på saker och uttänkta övningar åt varandra, hon är hemsk! lägger på 80 kilo och ba pressa på, man ba men hoho?! men det funkade fint, ett tag i alla fall (A)

nu ska jag äta ett litet mellanmål och inte äta upp allt godis som står här nu när jag har varit så duktig och tränat och allt. får se vad jag ska hitta på för mumsigt.

Efter ätandet ska jag söka jobb! Om någon vet vart jag finner detta så hör av dig!

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: