2010-04-12
 19:12:50

jahopp

Nu sitter jag i sängen med mamma, hon lyssnar dock på musik och är allmänt off men vi ska snart ut och äta :)

Det gick ganska bra idag med uttaget av p-stav skaffade mig p-ring istället, vettefan hur den fungerar riktigt men min kära pojke verkade hänga med i svängarna så jag frågar väl honom om det blir några vidare komplikationer haha :p Jag blev bedövad och jag har en sån traumatisk känsla av hur det var när jag skulle sätta in den så jag hade panik och typ skrattade konstant under hela uttaget och blev aldels svettig, jättehemskt! skakade i typ en timme efter! haha

Men i alla fall, köpte en födelsedagspresent til mor som fyller år på söndag. Jag och älskling ska åka ut till husvagnen på lördag och fira henne! <3

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: