2010-04-11
 15:13:56

hej, jag vet jag vet uppdatering.

Men den kommer nu när våren kommer, men orkar liksom inte skriva om aker som alla gör hela tiden bara för att skriva något:p
Imorgon skulle jag egentligen gått till skolan men jag har sånt jävla problem med min p-stav att jag ska åka och skära ut den imorgon, så ska se om jag får p-piller eller något ist.

Fatta vad nice det skulle vara att tjäna pengar på sin blogg, som ett extra jobb, jag hadfe verkligen inte haft något emot den, men sen måste man ju ha orken att försöka synas med sin blogg också. Och ärligt talat, så intressant är jag inte haha.

Joakim åkte precis hemifrån mig oc det är med honom jag har spenderat större tiden av lovet med. Jag har även haft en mysig tjej-kväll med Erika och Jessica, har sovit med Emilia, har ätit vår-lunch med bästaste JESSICA.

Men ah, om någon råkar få syn på denna fina uppdatering så kan ni ju slå en pling om ni har lust att vara mentalt stöd för mig imorgon när jag plockar ut staven, ush.

- Sara


joakim

Du har bloggat!!!! :D:D <3333333



PUBLICERAT: 2010-04-11, 17:51:17 | URL: http://sarab.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: