2009-09-24
 21:07:52

uiuiui

Nu kommer det ju bli lätt att somna, råkade ta en nap efter maten mvadfan!
Men jag har shoppat galet idag med pojkvän, han hittade en mössa, en t-shirt, ett par byxor och sedan tog han hål i örat :)) Jag hittade 7 par örhängen, två halsband, ett armband, en klocka (som pojkvän äger för tillfället he han betalade för mina pengar tog slut) en parfym, ett par jeans 4 tröjor en bodylotion, två hårinpackningar, en hårspray och två par skor, har säkrt glömt något men det är ella skit samma, jo en jätte cool rosa mössa köpte jag också! :D
Jag är typ fortfarande sjuk, jag funderar på att åka och hämta pojke i hans skola imrogon för vi ska ha någon kosntig ute-brandövning så jag orkar inte gå eftersom att jag är sjuk och jag inte har rätt saker för det... bra jobbat sara! Hoppas han inte läser min blogg nu då för då har jag förstört allt, mehe! Fast det spelar ju iof ingen roll men men men alltså jaa :D ska kolla hans schema nu :) sen ska jag hoppa isäng, skulle ha gått ut och mött jessica men jag liksom blev för pömsig.. :O
Dagen har varit riktigt trevlig iaf!
Just det, pratade men pappa nyss och han ska ta med mig på modellfotografering , man liksom betalar för en plåtning sen får man bilder, han ska också fotograferas haha! :D kul värre! :):)))
- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: