2009-09-04
 09:22:28

TJO!

Sitter just nu på en lektion då man skulle göra en inlämningsuppgift på datan och när man var klar så fick man sitta resten av lektionen och göra vad man ville, så nu sitter vi alla här inne och sufar galet på facebook och grejeer, men dä ä niiiccääää.
Emn, ikväll blir det mys at Jessicas place, ska möta upp pojkvä när han slutar och åka hem och fixa mig.
Träffade Hoffe på tunnelbanan och ahn  klagade på att jag var uppklädd idag, han klagar alltid på allas kläder man ba men jaaaaaa! Men han gav mig ju dock en idé till vad jag ska ha på mig ikväll. WOHO.
Ahja nu skriver jag för fort så att armbandet slår mot datan och det finner jag väldigt irriterande men man måste skriva snabt när man bloggar annars så hinner man inte få ner alla tankar som man har i det lilla huvudet. Så morsning!

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: