2009-09-08
 21:55:41

tjo!

dålig updtae i know, men jag har typ inte tid att skriva nu heller, ska försöka hinna skicka iväg ett mail till stockholmsgruppen och  sen ska jag pressa igenom mina läkstavar i öronen för hålen håller på att bli försmå igen. Men just nu precis exakt NU ska jag ringa min pojkvän, han kanske har somnat men det lär vi ju märka.
Ska försöka hinna läsa en stump också så att joakims mamma kan få tillbaka sin bok snart :))
Var med Jessica ett tag idag i SKHLM och busschauffören var ju bara såååå trevli och pratade oavbrutet en halvtimme hemifrån mig enda till skäris, man ba men jaa! Hon har piercat ögonbrynet idag också, ch det är fint jessia!
Träffade typ många från min gamla skola idag, palla att man sprnger på alla exekt samma timme samma dag, man ba yeah!
MEN JA jag har inte tid med detta. börjar sent imorogn , har sovmorogn till kvart i tolv, sköna bananer!
puss
- Sara


Emilia

jAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ska du söka t modell :) ?



PUBLICERAT: 2009-09-10, 12:24:40 | URL: http://emiliaforster.blogg.se/
Emilia

jAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ska du söka t modell :) ?



PUBLICERAT: 2009-09-10, 12:24:51 | URL: http://emiliaforster.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: