2009-09-13
 20:39:09

svettas i knäväcken/vecken? VÄCKEN!

blev precis klar med min hemmauppgift som ska vara inlämnad imrogon runt tre och man är ledig fram tills då om man har gjort den så det var väl lite härligt :))
ska fanimej åka och sola imrogn.
nu ska jag iaf ta och smsa pojkvän som så buttert begav sig hemåt idag vid 4atiden.
Kul nu loggaes facebook ut av sig själv eller nått, jag som pratade med emilia, haha men nu är jag så smart och skriver det här så hon behöver inte undramer och hon behöver ej vara en surkorv på mig :))
Nu luktar det typ MAT mmmmmums, ska ta mej fan gå och hjälpa till och diska lite medans jag ändå är i köket.
pussisar
harry potter har fan aldrig varit min grej, filmen var u inte dirket i min smak.
- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: