2009-09-27
 20:53:27

sara hell yeah

Happ då var det dags för update igen, känner mig så dålig när jag inte skriver på typ två dagar för jag vet att det finns en massa roligt som världen borde få veta..
Idag var jag på kimpalimpas land, vi målade hyllor.
Igår så var vi hos mig och sen åkte vi till honom och åt middag, vi mellanlandade i gurra för att klippa hans hår och sen blev det en impulsgrej att jag klippte mig också, typiskt ://
I fredags slingade jag pojkväns hår och sen gjorde vi typ inget annat, haha tror jag? jo vi var i stan och han köpte en klocka och ett par skor :)) dubbelhaka.
Alltså jag orkar verkligen inte det här just nu.
kommer bilder snart :))
Undrar vad jag ska ha på mig imorgon..
- Saris



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: