2009-09-03
 17:18:53

PEEEEEEEEEEEEEEKK FATTAR DU NÅGOT ELLER?

NNu har surheten lagt sig en aning tror jag, jag vill bara att allt ska vara så perfekt som i en saga, men livet är aldrig så och det borde jag ha förstått för längesen. Jag är glad över att jag kan stå på mig och att jag är stark. Det hujälper inte riktigt att du ber mig lita på dig för det var det du gjorde under typ två veckors tid? tre? fyra? vet fan inte. du ljög för mig alldeles för länge i alla fall.. Du borde inte ha gjort någonting. Nu får du ta konsekvenserna, men tyvärr är det jag som lider mest av det du gjort. Livet är verkligen ett konstigt fenomen. Varför ska man leva i en plåga för? Singel kankse är bättre.. fan vet jag. skulle nog tro det, i allaf all i ditt fall. du behöver leka av dig. du kan inte hålla din jävla kuk i styr. nu är jag sur igen, haha humörsvängningar. nej jag ska gå ut och busa ist. USH.
sen ba mmm jag ska blogga jag smsar sen, man ba men ja gör det du.
- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: