2009-09-20
 20:21:38

mumma

Okej jessica, nu ska jag göra en go och gla efterlängtad mullig update! höhö, förresten ska du säga när jag lässser din blogg typ varje dag när du är i tospis och så ba BYEEEE SUCKERs man ba :(( ledsen i ögat.
Men jaaaa! i alla fall, ajg sitter i sängen as usual och funderar på om jag ska orka bädda rent i sängen eller om jag ska göra det imrogn.
i helgen ahr jag varit på landet och det blev ingen update därifrån en gång till för internet var så segt där ute så jag fick bara damaaaamp. cnl wnffe. så unefär:) Vi plockade svamp och vi hade det mysigt i stugan och sen sov vi. haha, nejmen vad gör man på landet liksom? gosar typ :))
imrogon ska jag försöka möta pappa så att jag kan få shoppingpengar wihie! sen ska jag även sola imrogn hade jag tänkt mig!
jag måste verkligen hoppa in iu duschen u så det blev inte så långt som jag tänk mig sen har jag ont i armen av någon konstig anledning, har typ sovit på den i bilen eller nått, ahja, pöss!
- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: