2009-09-22
 08:34:59

morgonupdate! alltid lika segt

ligger här med en hund i knät och försöker göra mit bästa med att få ihop ett blogginlägg, biancas dator är jättekosntig och seg på tangenterna den typ flyger och far som den vill! :(

idag är det skola, jessica sover och jag är klar. haha jag sa till alla mina klasskompisar att jag fösovit mig å att ungen kan sova ett tag till, eller för at hon inte ska behöva åka så tidigt för hon börjar tio i stan? tror det var så iaf!

Nu fick tracy värsta spelet på katten och hoppade ner från mitt knä så har värsta rivsåren på benen jippie!

nejmen sen ikväll så ska jag typ vara med jessla sen så ska jag försöka hinna träffa pojke, han ska sova hos mig på onsdag för han är ledig på torsdag jippie! Hans mamma har infört någon regel om att inte sova över på vardagar, det suger ju, men nu kan han ju alltså göra det eftersom att han är ledig!!

Nejmen nu ska jag väcka upp det lilla livet som ligger och sover, hon har 25 min på sig att bli klar, mehe snälla jaaag :DD

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: