2009-09-17
 19:35:33

knatte-liten med stora-problemen

Det finns så mkt konstigt folk alltså. Jag förstår mig inte på människan över huvud taget. Alla har brister och alla är olika, vem fan bestämde att jag skulle födas som jag är? Vem bestämde att kah skulle träffa de folk jag  gjort? En del vill jag fan slippa, allt hade varit så mkt bättre då, men nu är jag fast i mitt liv och kan inte göra något åt saken. Jag önskar att man kunde spola tillbaka tiden, att man hade typ en eller två tillfällen per liv som man kunde göra det. Jag kom ihåg vad som hänt och sen kunde jag undvika den situationen. Eller hinna till ett ställe där jag vet att det har hänt något. Just nu vet jag inte riktigt vad jag snackar om, men är bara så äckligt förstörd inombords, är så jävla glad att jag ska få komma till Morfar i helgen, morfar gör mit liv värt att leva ibland alltså! Tänk när han försvinner :/ fyfan, ush sluta tänk hemska tankar sarisen.


Jag vill verkligen leva i en saga, jag är inte en människa som är gjord för att klara av problem och nedgångar, jag är verkligen inte det. Precis som vissa inte är gjorde för att dricka mjöl. (laktosintolerant).

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: