2009-09-28
 22:45:21

Jobbigt ämne

Hm, killar är verkligen skumma. Jag förstår inte hur dom tänker. Just nu har jag suttit inne på ett hemligt forum och skrivit och läst av mig lite. Jag har fått tips om hur jag ska komma över att J har varit otrogen. Jag tror det kommer fungera tillslut ändå.
Steg 1. sluta älta det som har hänt
Steg 2. prata med honom om att han måste visa att jag är den som han prioriterar först
Steg 3. Vara "som vanligt"
Steg 4. Inte klandra mig själv eller honom för att fått veta exakt hur detta har gått till
Steg 5. Komma över allt med lite bra tankar som jag ska ha i huvudet. Detta kommer dock bli svårt.
Jag älskar verkligen honom mest av allt, kan inte tänka mig ett liv utan honom och kan absolut inte tänka mig honom med någon annan. Bara nu när jag skriver det så får jag tårar i ögonen. Jag kommer förvisso aldrig komma över det. Jag kan dock sluta prata om det och inte tänka på det varje gång jag är ensam.
- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: