2009-09-22
 19:22:18

höhö bus

nu sitter jag här pätt i magen och fryser som en liten hoshinoshi, ska snart möta Jessica, ska bara vänta på att hon svarar på mitt sms. Kan inte vara ute så sent för jag är värsta sjuklingen, vet ej vaffööö :( snuvar och har mig, ushi!
Men men börjar sent imorgon så skriver nog på morgonen om jag inte skriver mer idag!
Juste! Åkte till pojkväns skola idag och typ lurade hans lärare att jag var från elevrådet på min skola och att vi kollade hur olika skolor jobbade och grejer för vi vill ha nya ideer till vårat lärsätt, detta spektakel gjorde jag bara för att få vara med på älsklings lektion. det blev ju lite pinsamt då hon började presentera mig och sa att jag skulle gå runt och fråga eleverna en massa frågor om arbetet på skolan, så det var väl bara att göra det då, som tur var för  mig så var douglas i den klassen så jag pratade med honom ahah, han måste trott att det var på riktigt men läraren höll koll på mig så vad skulle jag göra:P
- Saris



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: