2009-09-18
 20:55:24

hejsan svejsan!

ligger just nu i vardgsrummet på landet med ett stycke pojkvän som ryggstöd, mormor mamma benny och morfar tittar på idol, jag är nog mest intresserad av att det ska bli kväll så att man får krypa ner i den krypinvarderade sängen ocg gosa med pojken hehe, nejmen det är faktiskt trevligt :))))
Jag har verkligen saknat mormor och morfar!! <3
haha alla ser ut vara rumpnissar! jag ligger på golvet så jag ser alla underifrån, jag log och nu undrade alla vad jag liger och ler åt, haha! nejmen det blir mer update imorogn.
pojkvän var ledsen på mig i vbilen för jag lurade honom att vi hade glömt hans packning hemma, heh. jag tyckte det var roligt med det tyckte inte han... förlåt :OO
<3
- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: