2009-09-09
 18:30:10

frigolit

Hejsan svejsan, :)
Sitter just nu i sängen kom hem för ett tag sen, ska sätta igång att plugga!
Var med pojkvännen i stan och kollade efter en pärm och sen har jag bara varit i skolan idag..
Fast det var ganska roligt i skolan idag faktiskt, vi släpade in christian i förrådet för att hans tröja var självlysande i mörkret, vi hade samtal om mobbing och våran lärare är så skön! Haha, han ba jo men mobbning var ju då den första lagsporten eller nåfot sådant, självklart skojade han och han är med i anti-mobbningsgruppen men det var rolligt och han jävlas med alla elever hela tiden, ahha!
Ahja, nu sitter jag här och babblar, jag är jättenyfiken på hur Jessicas rum ser ut, jag skulle ha mött henne och kollat på det men sen kom jag på att jag hade bestämt att dettta var min plugdag så det sket sig, jag ahr nämligen prov på fredag som jag verkligen måååste plugga till! :(((((
Skriver säkert senare, :)
- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: