2009-09-16
 21:17:43

för mkt info på en och samma gång?

oj shit vilken dag alltså!
För det första så åkte jag till min gamla skola, där hälsade jag på Sandra min barndomsvän, Alicia, Lollo, Claudia och min gamla lärare, Elin och typ folk som man gått med i evigheter, sen var Adam där, han har blivit svag och jag har tränat så nu är det inte så lätt för honom att få ner mig längre, meheheh! Men huvudsaken till att jag åkte till Lessan var för att jag skulle träffa Emilia! När hon hade slutat så gick vi och solade, eller aa jag solade och hon tittade på och svarade på alla joakims sms, he. Sen så kom Joakim gåendes i egen hög person från fel håll och var lite lost :))
Vi åkte till slussen, studerade pensionärsligan som var på utflykt, väntade på Emilias buss. När hon åkt köpte jag och Joakim glass och godis och när vi satt där i lugn och ro på en bänk kom det en tjej som kollade jättekonstigt på oss, jag blev genast på krigsstigen för jag kände på mig att det var något som inte stämde så lite senare när vi såg henne så trallade jag fram och frågade vad hon ville, hon ba vadå? Jag ba jaa du kollade på oss, (jag försökte att inte låtas otrevlig! tror jag lyckades) då ab men det är väl min ensak?! *höja på ögonbrynen som satt på tok för lång ut och hade ett mellanrum på en dm* Jag ba jaha, jag frågade bara typ. Sen så frågade jag Joakim vem dom va, men han visste inte vem den kaxiga jävlen va utan bara den som satt bredvid, henne hade han hållt på med i vintras... DÅ DU JÄVLAR! vi var ju nämligen tsm i vintras så jag  blev typ skogstokig och det blev ett himlans hej och hå. Jag hoppade på en tunnelbana och efter ett tag kom Joakim efter och vi redde ut lite saker och ting. Ingen skada skedd.
Jessica ringde mig i alltihopa så hon har nog en väldig konstigt osammanhängande version av det hela, hah!
Men hon ringde mig från torpis egna nummer! STOLT! UTVALD! SUG PÅ DEN!
Nu sitter jag här och kekar vindruvisar och godis, har tandvärk, måste till tandläkaren, men just nu ska jag duscha!
"fotograf: Emilia!"
- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: