2009-09-22
 13:22:28

ååh lektion

haha har haft samma lektion hela jävla dagen, alltså det här är så jävla segt, sitter och har fordonskunskap och jag bara är så jääävla trött på denna skoldag, är trött och har överflödig trötthets energi höhö. nu håller emir på och mojsar igen, nu kommer min kära pojkvän bli sur på nytt och den här gången smäller det antagligen, jobbbigt... vi ska fan gå i samma klass och han är så trög att han inte fattar att han ska sluta hålla på, nu ska jag logga in på facebook och kolla vad det är för roligt han har skrivit, TÖNT!!!!!!

Robert är jätte angelägen om att få avsluta mitt inlägg men det kan han ju bara drömma om för han tänker inte skriva att det är han som skriver det sista! BRÖL.. tänkte jag skriva men robert suddade bort det och tyckte att detvar ett fjortisord, heh synd nu står det där i alla fall!

- Sara


Robban

Men bara för att jag inte är kicklig!



PUBLICERAT: 2009-09-22, 19:17:35 | URL: http://no no den har gått i graven

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: