2009-10-01
 19:31:29

var på landet långt borta idag, underbart! IMPULSER! <3

Hej sara är bra på att uppdatera, nu har jag pluggat klart, är klar med allt! fett skönt. Jag har bara 400:- kvar av studiebidraget, jag vet inte hur jag lyckas. Imorgon är jag LEDIG ska träffa pojke och äta lurre på hans jobb, han får iaf sin lön rätt månad, :/ jag får min lön i slutet av den här månaden för två månader bakåt i tiden , man ba men ja jippie! fett med bra penga-flow jag kommer ha då iof, NICE: D
Nu ska jag ut med hundis och sen ska jag laga middag, imorgon blir det upp tidigt och bege sig till pappa så att nästa person kan komma in i lägenheten, haha hon vill inte ha mig här när hon är hemma, men jag förstår henne :))
pyss

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: