2009-10-16
 11:46:46

ska till skolan och fixa en massa andra saker idag..

Jag har legat still i seriöst två och en halv dag nu, jag ska sätta lite fart och duscha ch grejor så att jag kan åka till skolan och hämta lite arbetskläder och skit som behöves til nästa vecka, sen kanske jag ska till mariefred men jag vet inte om det skiter sig då jag känner hur huvudvärken kommer och tränger sig på när jag vet att jag ligger sjuk mkt efter i skolan för min jävla hjärnskakningsskit! GAH. Den förstör allt, min skolgång , mitt humör, min lust att leva, nejmen jag kan ju liksom inte göra ett skit jag bara ligger. så fort jag rör mig så ba wohoooaaaa blackout! Men jaja, jag ar fan brått! Morsning.

- Sara


Robban

Ja men ser du nu. Jag måste ju gottgöra dig på nåt sätt.

Btw så är du inte jätte mycket efter på svetsen


sara

haha men rooobert det behövs inte, hha



PUBLICERAT: 2009-10-16, 19:51:07 | URL: http://sarab.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: