2009-10-27
 23:19:42

jappjapp

idag har vi inte gjort ett jota, gått ut med hunden, sovit, halvsovit, spelat data, tittat på barnfilm, yeah. Nu ska vi gå och lägga oss för vi ska upp ganska tidigt och städa bilen och sen så ska vi åka och titta på bio i stan, bröllopsfotografen :) hur det nu stavas, sen blir det slagga at my place :) nejmen nu ska jag hoppa i säng och få tre sidor i min bok lästa av min pojke, man känner sig så liten och mysig när någon läser för en, speciellt han (a) men han gillar inte att läsa så vi har gjort en deal på tre sidor, mehe. Sen ska jag killa på honom, han är inte som andra människor som gillar att man typ kliar på ryggen, neeej då, man ska killa så att man måste ha handen precis en millimeter ovanför, sjuukt jobbigt efter ett tag, men det är de värt för sen spinner han som en katt och lyder min mista vink (; nee, men ändå.. kan ju alltid hoppas gott folk. nu blev det här inlägget så himla mycket längre än vad jag tänk mig och det är mkt onödig information så morsning! <3

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: