2009-10-06
 19:22:07

haha bilder!

För det första måste jag mobba våra gamla franska böcker om jag hittade hemma hos Jessica typ förra veckan, dom var verkligen oseriösa!!
hah så nu har jag gjort det, men ni ser ju själva det är fula mobbade serier i som man fattar nada av, haha!! 
Sen så ska jag lägga upp bilder på Jessica när hon färgade håret i en portuppgång och i en fontän i aspudden, haha ni kanske kommer ihåg när jag skrev om det?
Haha jessica var glad att jag gjorde den fula bilden liten!



Sen ska jag lägga in en bild på min fina ram som jag pysslade med igår, bara för att jag skulle ha något tjusigt att hänga på väggen och inte bara en ful träram som jag inte kan ta i, haha jag får rysningar när jag tar i trä, ja... Men personen på bilden är fan finare än ramen! Hihi
Klatshigt va?
- Saris!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: