2009-10-06
 13:46:26

fEttTT Meddd ChiilL

Sitter på lektion och är klar med uppgiften vi fått, har jobbat riktigt bra idag :)
Senare ska jag ut med hundis och sen ska jag åka och möte pojkvän.

Jessica och jag har fullt upp med att kolla på resemål och sistaminuten resor, på höstlovet bär det förmodligen av till Cypern eller någon annan sol och bad semester. Hah jag har bara ett litet problem, jag måste dölja min navelpiercing för pappa. Haha men det löser sig nog. :)

På fredag ska jag åka och köra Go-kart.

V 43 ska jag APU-a fett nice! Jag får lunch och byxor av stället jag ska praoa på. Det är riktigt trevligt, okej att det är långa dagar men det är väl lite skitsamma :) Det är synd bara att jag ska till UM den veckan så kommer behöva vara borta en dag typ, för ska dit mitt på dagen, jälla skit! Jag vill liuksom göra ett gott intryck :) Det ska tydligen jobba någon kille då som går i VTG så det är skönt att ha någon i min egen ålder där, Joakim säger att jag ska visa mig mycket och vara duktig så att han inte överglänser mig men det tycker inte jag spelar någon roll, bara jag gör mitt bästa :)

ÅHHH jag läängtar till höstlovet!

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: