2009-10-07
 20:54:34

- Du skulle bara våga röra eller försöka förstöra!

Det finns en människa på denna jord som har en extra stor plats i mitt hjärta, han heter Joakim. Som de flesta vet har vi hållit ihop ett tag och vi planerar att hålla ihop ett jävla bra tag till kan jag lova. Jag vill bara berätta för världen att jag älskar min pojkvän så fruktansvärt mycket så ingenting kan komma mellan oss.
Det bara är så, tillsammans blir vi starka!
Jag saknar honom varje sekund han inte är hos mig... Jag vet att man brukar säga så och att det låter lite "fjortisvarning" på den alltså, men helt seriöst så är han som en drog för mig. Vi pratade idag och jag fick för mig att han skulle lämna mig, så var då inte fallet men jag har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv, inte ens när vi typ gjorde slut över en natt? Fråga mig inte varför. Men den gången så kände jag väl på mig att det skulle lösa sig, den här gången trodde jag att det seriöst var rena-rama allvaret. Jag hade panik och sen när han förklarade för mig hur det låg till när jag hade lugnat ner mig en smula, då brakade helvetet lös, haha.
Jag satt med mina klatshiga kläder, typ oranga strumpor och dunjacka och snorade ner precis allt och maskaran rann och sprutade åt alla håll, jag brukar ju då vara ganska pedantisk av mig, men just då kände jag att ingenting spelade någon roll.
Jag är så jävla lycklig att jag hade fel för en gångs skull!

-Jag lägger mitt liv i dina händer ännu en gång och hoppas på att du inte sårar mig den här gången. Jag ska sluta gömma mig i mig själv och jag ska tänka positivt!

Joakim är som min bästa vän, min pojkvän, min älskare, mitt liv! Han är allt man kan önska sig, det är därför jag är så rädd för att öppna mig på nytt. Han förstår inte att han kan klara vad som helst och att han kan få vilken tjej han vill bara han anstränger sig. Jag ska bara vara lycklig över att han fortfarande vill ha mig och över att vi har en lång framtid tillsammans.
Sara <3 Joakim.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: