2009-11-24
 13:56:22

snurrit, men skitsamma, haha

Jomen jag är en jättebra uppdatererska! Jag lovar!
Idag ska jag försöka ta mig ut ett slag, behöver komma ut och hitta på någonting komma bort från alla äckliga tankar som kryper sig inpå när man bara sitter inne.
Jag mår egentligen hyfsat bra just nu. Ska inte klaga.
Har stått på gymnasiemässan, sköter mig hyfsat bra i skolan (försover mig lite sisådär ibland), har blivit av med en ryktesspridande tönt, jag ska träffa jessica idag (saknar henne som fan) :((:(:( men det är ju bra att jag ska träffa henne! I helgen blir det väl någon tillställning, haha ahja.
Jag vill få upp kontakten med en massa människor som man har glömt bort.. :o det är synd att man får fördomar och att man tappar kontakten med folk för att man växer. Föör att man inte känner någons nya vänner... fan vet jag. om man bryr sig om en person så ska man klara av att hålla kontakten.
- Sara


Emilia

JAG SAAAAAAAAAAAAAAAAAAKNAR DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG..


Sara

JAG SAKNAR DIG MÄ!



PUBLICERAT: 2009-11-27, 12:32:49 | URL: http://sarab.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: