2009-11-17
 12:19:42

oh yeas, update!

Sitter i verkstaden i skolan och glider på nätet ba, sitter och lyssnar på min nya ipod, värsta fyndet! I love myself!
Nejmen har fan varit i skolan hela veckan!! man ba yees! okej det är två dagar men mitt mål är att inte få någon frånvaro alls den här veckan, jag är fan uppe i typ 50 timmar snart, men ba ooopsii. men jag lär vara helt slut efter den här veckan. sen efter skolan ska jag börja träna, jag har ju fan skärholmshallen vägg i vägg och jag slutar typ två varje dag det är ju bara föör bra!!
Sov hos jessica inatt i alla fall, igår var vi i det nya köpcentret i ljaljeholmen det var väl typ flashigt och så mnen det var ju inte direkt så mkt affärer, men fräsht! YEAH.
nej nu måste ja rulla vidare har inte så mkt mer att uppdatera om.  (:(:(: helgen var trevlig!

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: