2009-11-09
 21:46:36

kvällen

happ då var man bunhårig igen, alltså jag orkar verkligen inte vara bimbo-blond men alltså nu har jag typ ångrat mig menn jag vet inte nu får det vara såhär ett tag.
Kom nyss hem iaf, var ute med jessica och josefin och lallade.
innan det städade jag heeela mitt rum och vek ihop saker och grejade det blev riktigt braigt, SKÖNT!
Innan det var jag i joakims skola och hämtade honom och sen lallade vi ett tag i slussen.
Innan det var jag i min egen skola och hade verkstad, trevligt värrrrrrree.


Så nu vet ni det.... jag har fan redan helgplaner på fredag blir det umgås med folk och på lsöndag ska jag gratta min kusin, han fyller fan 20 år fan vad stor han är :o vad fort tiden går... :o!! Jag vill ha med mig pojke då.. :( aa, han har fan lovat att nästa gång jag ska till släkten ska han följa med.

Nej nu ska jag hoppa i säng och chilla galet med livet & med telefonen för nu ska jag ringa och prata med pojkvän och försöka övertala honom om två saker, få med honom till släkten och att han ska börja blogga igen. bloggandet ger jag nästan upp på, försökte övertala honom på vägen hem men det typ sket sig ganska totalt.. ahja.

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: