2009-05-11
 13:09:05

weei bloggish

Har saknat att blogga som fan, jag är ju fan van vid att uppdatera typ fem gåner om dagen så nu är jag lycklig. Jag mår inte så bra men är lycklig, var tvungen att ta mig hemfrån skolan och der var knappt så att jag orkade det. Kom lite kväljningar och grejer sen har jag världens smärta i magen men jaja, sånt som händer.
 Igår sov jag hos älskling, kom dit och ba hej får jag låna din dusch, hej får jag äta, hej jag luktar äckligt och HEJ JAG HAR SAKNAT DIG JÄTTE MYCKET. men han fick stå ut med att jag var lite o fresh. (a)
Det var iaf hääärligt att komma ut till jessicas land igen, och japp jag cyklade riktigt bra den här gången (A) det var bara jag som INTE ramlade, stolt :D Jessica tyckte det var en bra idé att prova att åkai vattnet också så hon körde lite vattencykling mehe, förllåt jessica, men klant :D

Men men, i alla fall. Kommer ni ihåg när man var liten och man tyckte att vuxenkorsord var jättesvåra? Jag har börjat förstå mig på dom! Det kanske är ett tecken på mognad? Kanske dags att börja ta lite mer ansvar sara? mehehe.

Okej sen slänger jag upp lite bilder från i helgen :)))

      
Maha glad jessi!           Padda som jennie hittade:)

  
haha jennie förlåt, men aa trött jennie påväg hem!

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: