2009-05-04
 22:54:46

om mig, tjoho

Namn: Sara Christina Boström
Smeknamn: haha sören?
Piercingar: naveln&öronen
Tatueringar: det kommer!
Längd: 1,67?
Skostorlek: 36
Hårfärg: orange/brunt/blond mehe
Är du kär i någon: JA!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nja, det beror på..
Tänker du självmord: nää
Tycker andra att du är attraktiv: haha vilken jävla fråga, min pojkvän antar jag iaf?
Dricker du: nja, inte så att jag blir full.
Använder du droger: ne!
Vilket shampoo använder du: Olika?
Vilken parfym använder du: vanilla, från body-shop
Vad är du rädd för: haha allt&alla som skrämmer mig, nervklen u know!
Gillar du att tvätta: nää, men  gillar att det blir rent så..

Din första:
Operation: vettefan om det var en operation så ingen än.
Första piercingen: naveln
Första priset: haha det var väl typ, bra-kompis priset när man gick på dagis. haha
Första sporten du började med: fotboll
Första husdjuret: Kanin
Första semestern: Alltså semester och semester, jag var på rånö i skärgården flera år i rad på sommaren när jag var liten?
Första konserten: Haha, rapsody in rock, eller hur fan det stavas :o

Just nu:
Äter du: godis
Dricker du: vatten
Ska du: göra klart det här och sen typ sova :))
Lyssnar du :  nada
Väntar du : att mitt senaste blogginlägg ska visas på bloggen, för det har gått en halvtimme nu typ.
Tittar du : dataskärmen
Har du dig: en stoooor t-shirt + trosor

Din framtid:
Barn: vill jag ha, ja.
Giftemål: hoppas :)
Karriär: Ingen aning, bilar ? :p nejmen seriöst vet jag faktiskt inte än.


Har du någonsin:
Kysst en främling: aa
Tappat bort glasögon/linser: har inga 
Brutit ett ben: nä
Rymt hemifrån: nä
Röntgats: aa
Gråtit när någon dött: aa

Tror du på:

Gud: kanske inte direkt gud, men någon slags energi?
Mirakel: aa, varför inte?
Aliens: nää
Magi: nä
Himlen: aa
Tomten: näää
Änglar: aa eller nja, vet inte faktiskt. inte dirwekt änglar med vingar som kommer ner från himlen, men vet inte.

Senaste:
Film du hyrde: hoho ingen aning
Film du köpte: haha ännu mindre någon aning om det
Låten du lyssnade : losing my way - justin timberlake
Låten du hade hjärnan: haha någon trudelutt som joakim sjöng på igår som han hade fått från någon film, "bombadibomba bombadibomba"
Program du tittade på: emn, det var en film men mumien någonting
Personen du tänkte på: Joakim :)

Vad tycker du om:
Långdistansförhållande: Det borde funka om man verkligen älskar varandra?
Utnyttja någon: hemskt
Självmord: sorgligt
Köra onykter: onödigt
Förhållanden: om det funkar, så bästa!

Favorit:
Mat: alltså, jag vet inte. Typ rostade mackor med sylt?
Låt: många :)
Sak att göra: Vara med Jessica&Joakim, det blir alltid bra!
Dryck: vatten!
Bil: haha jag kan typ inga bilmärken, mehe. bra där sara.

Har du nånsin:

Ljugit för någon: aa
Varit i slagsmål: nä

Antal:
Gånger du varit kär: två
Gånger ditt hjärta brustit: en
Hjärtan brustit på grund av dej: :o vet väl inte jag heller?
Personer från grundskolan du har kontakt med: haha ofta jag räknar:o
Ärr du har på kroppen: Flera....

Senaste:

Personen du kramade: Jessica
Personen du fick mail av: ingen aning
Personen du åkte bil med: joakim + hans pappa
Personen du fick sms av: Emilia

Övrigt
:
Vad har du gjort idag: haha läs föregående inlägg
Var det kul: aa självklart, det blir vad man göre till!
Hur tidigt stiger du upp: på vardagar ska det vara klockan sex, men det blir oftast någon timme senare:)
Gillar du att slåss: nä?
Vad ska du göra ikväll: Sova.
Är du seriös: det beror ju på situationen
Var har du ont: I huvudet faktiskt, har aldrig det :o
Använder du hårspray: aa alltid!
Kan du stå på händer: mot vägg aa :)

Favorit:
Håkan Hellström eller The Ark
: haha ingen, men gillar en låt av varje typ men håkan
Salt eller socker: beror på
Gillar du ketchup: aa
Är du glad nu: jovars, mest irri
Var du glad igår: JA!
Känner du nån som jobbar på sjukhus: aa
Stockholm är: underbart!
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land jag helst vill besöka: thailand typ, eller nått klatschigt semester-paradis (A)
Påsar: haha tyg, bättre för miljön? ofta man bryr sig....
Ska bli skoj: hahahahahah skoj! gå ut nian!
Ska inte bli skoj: :o vet inte
Sparar till: egen laptop, systemkamera, resor. har ingenting för tillfället men det kommer!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: