2009-05-28
 09:34:57

tju!

Jag åkte till skolan och jag solade igår,. sen begav jag mid till H&M och köpte två klänningar och ett par örhängen. SEn gick jag med Hedda en sväng sen mötte jag Jussan i ringen och köpte hårfärg och åt lurre. mehe. Färgade håret hos Jussan och nu är jag orangehårig.
Idag ska jag möta Emilia för att sola sen ska vi till stan, jag ska köpa en ny hårfärg, underkläder och någon söt topp hoppas jag. Synd att det är dåligt väder. :/
Jag kanske ska sova hos pojkvän ikväll, men bara kansnke, det skulle hans svenska lärare bestämma, hah!
Han kommer hit på lördag iaf så ska vi myysa. :)

Detta är ett tråkinlägg så haha morsning!

- Sara
 


Jessica F

du var med mig också.. =(



PUBLICERAT: 2009-05-28, 14:59:21 | URL: http://jeessicaf.blogg.se/
Sara

jag vet! men det blir så tråkigt om man skriver allt man gör, jag kom på mig själv med att göra det så ajg avslutade mitt i :(

förlåt, jag blev ledsen i ögat, sähär: : ' (



PUBLICERAT: 2009-05-28, 17:56:55 | URL: http://sarab.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: