2009-05-28
 18:04:34

tjoho, pengabrist igen. så gick det med sparandet.

tralalaal, mötte emilia och solade sen så gick vi på götgatan och jag köpte lite fina grejor, jag har fan inga pengar kvar snart, men pappa ska bidra! <3<3<3 pappa! jag köpte även två hårfärger som inte är med på bilden men ändå, och den blå klänningen, den oranga klänningen (som egentligen är rosa men ser orange ut på bilden) och örhängena köpte jag igår :)


Senare ska jag möta Jessica! Igår så lallade jag och hon runt lite i asp och smet in på gården, sen lekte vi typ herren i himlen eller nått i aspudden, mehe..... jag med mitt kycklinghår.


Hittade en till bild på oss när jag letade efter den bilden ovan. ho!


GRATTIS till alvapluppen! <3

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: