2009-05-18
 18:16:22

suuuuuuuuuuuuuuck! äntligen klar!

Har sädat mitt rum.... det tog 4 jävla timmar. men nu är det kliniskt rent! och allting får plats i garderoben! har gjort om hella ordningen där, så nu är allt snyggt uppradat! Fett nöljd med mig själv. Även om dagen var avsett för att plugga... När jag städade hittade jag en dikt som Jessica skrev en gång till mig på franskan, när hon gick i nian och jag åttan. Vi hade samma franska så vi skickade lappar över bordet, då fick jag den här dikten..

Dikt till Sara:

DU ÄR EN SNÄLL TJEJ,
SOM KAN DIN GREJ.
DU KAN STILA DIG MED ALKOHOL,
ÄVEN OM DU TAR MASSA UR EN BÅL.
DU ÄR STARK OCH VEMODIG,
OCH TYVÄRR LITE LODIG.
MEN JAG ÄLSKAR DIG ÄNDÅ,
ÄVEN OM DU ÄR FJORTIS FÖR TVÅ.


haha stör mig som fan på att hon skrev det med stora bostäver och att typ hälften rimmar. men det förgyllnde min städstund, satt här på golvet och fnissade för mig själv och det dåliga humöret försvann, så det var bra att du skrev den där dikten på franskan Jessica, :D

Nu måste jag hitta något att äta ...

- Sara


jESSICA

HAHAHAHAHA :d JAG MINNS NÄSTAN DEDÄR:) <3


Sara

mihihi jaa, :D



PUBLICERAT: 2009-05-21, 11:05:48 | URL: http://sarab.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: