2009-05-18
 00:24:18

spänning

På onsdag så ska jag då träffa "mannen" (Joakim) som eventuellt ska fota mig. Stör mig på att han har samma namn som min pojkvän, för när jag skriver in hans namn i kallendern så blir jag förvirrad och jag måste skriva en förklaring. Sen kankse KANSKE vi ska fota på söndag. Vi få se.
Mina föräldrar har ingen vetskap om detta, jag vet inte riktigt varför. Men mamma är ju verkligen inte ytlig av sig och pappa skulle bara lägga sig i. Jag kan sköta detta själv :) Det blir superb, finnemang!

Ledig imrogon, eller aa ledig och ledig. Ska plugga som en idiot och mamma vill att jag tvättar. Så det blir tvättstugepower imorgon. Fett rolig dag.

Nu är det godernatter. Ska försöka vakna i hyfsad tid imorgonbitti.

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: