2009-05-11
 21:14:33

rubrik

Jag begav mig utåt i ungefär en timme för att möta upp min älskade bvän och småprata lite :) mysigt!
Haha, ni vet grå-dvärjarna i ronja rövardotter? det finns en hundras som ser ut som dom, så jävla fula, vå såg typ re stycken såna eller aa två när vi satt och pratade och sen såg jag en på vägen hem, och vi fattar inte varför man ens köper såna? skitfuuuuulaaaaaaaaaaa! men ah om ni ville veta alltså? :D

Nu ska jag kolla om Jessica är inne på ms så att jag kan skicka rumpelstilskin till henne, hon vet inte vem det var? Typ värsta sagolegenden! :O:O

- Sara


Jessica

vem har konstaterat den ointressant? :P



PUBLICERAT: 2009-05-12, 17:29:17 | URL: http://jeessicaf.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: