2009-05-18
 13:26:57

om jag hade pengar..

skulle jag fixa allt som har att göra med mitt uteseende som jag inte är nöjd med. Jag hade genomgått smärta om det så skulle behövas.
Varför är vi så utseendefixerade? Egentligen så bryr vi ju oss inte om hur andar ser ut? Men alla är så fixerade, eller okej inte alla. och dom som inte är det har liksom hajjat grejen. Men man blir mer och mer fixerad. Som när jag gick ut utan smink och man fick kommentaren från royne att det såg ut som om jag hade blivit slagen? Man ba tack! Nu känns det ju bra. Men jag går mycket utan smink ändå nu för tiden, men jag undrar fortfarandnde. Varför ska folk lägga såna kommentarer och hur blev det så här mycket utseendefixering.. ?

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: