2009-05-12
 13:26:31

olleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebolle

hedda ringde mig precis, hon är singel satsa grabbar (;
jag  somnade typ på morgonen någon gång, låg och läste ut hela min bok, typ 300 sidor på några timmar, det var inte meningen men jag fastnade i den så aa.
Nu sitter jag här och har munnen full med tandkräm snart rinner det över, jag orkar inte gå och spotta.... Fyfan, det svider i helsen, har ni provat att svälja tankräm någon gång`? Det är ju fan flour i, det är ju inte bra för kroppen, men någon gång då och då kan ju inte vara så farligt? eller? :o
Jag ska försöka jobba lite med uppsatasen idag och så ska jag ringa bianca och säga att  jag är sjuk.
I helgen blir det sova i kyrkan :o

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: