2009-05-17
 22:50:51

nu har det blivat kvällen

Har precis klämt i mig två mackor yoghurt och oboy, det behövdes inte egentligen för var typ fortfarande mätt från lunchen hos pappa, vi åt kött med massa olika tillbehöver bulgur, sallad pasta och blablabla massa olika röror (gott va jessica) sen så åt vi massa frukt och efter det tårta jag trodde dom drev när dom sa att det skulle bli tårta efter det där alltså, jag höll på att spy eller nått. Mycket mat var det, Joakim skulle kunnat ha ätit mer sa han.

Jag vet att jag lovade er bilder på min kära pojkvän när han var sminkad, men om jag lägger ut dom händer det en DRASTISK sak så jag gör inte det. Men det var nämnvärt i alla fall.

Jag kanske ska göra en modell plåtning, men jag vet inte. Jag kommer inte känna mig säker i att stå framför en fotograf i badmode 09 och göra värsta poserna. Men vi får se hur det blir, det är en bra sak att ha som erfarenhet. Om jag gör det kommer jag antagligen lägga upp bilder här. Kankse skickar in något foto till någon större modellagentur/tidning men jag har inga större planer på att bli modell. Jag bev kontaktad över nätet för en kille gillade min smak på kläder. Vi har planerat lite olika underklädes/badmodes fotograferingar men jag vet inte, är verkligen tveksam till detta.

Dagens:
Pudelhår (inte det enligt Joakim, han tyckte det var gulligt eller nått)
Blå klänning från BIKKBOK (Jag vet, men bikbok har härliga saker ibland)
Skor HERKULES sandaler från vagabond (taaaack älskling, jag komemr gå runt och känna migom herkules, men i alla fall)
Väska, vit från Gina Tricott.
Typ hälften syns på bilderna men i alla fall. Ska lära mig att ta BRA dagens! :D
 

- Sara


Pelda

gud så du passar i den där frisyren!! :o



PUBLICERAT: 2009-05-22, 12:24:59 | URL: http://pelda.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: