2009-05-18
 12:11:58

Måndag? Joo.

Okej, har bokat tvättid klockan ett, har kollat igenom mina underkläder+badkläder inför plåtning, har börjat skriva på uppsatsen. Det här kommer fan bli en dag som jag blir nöjd med. Vätret är inte på topp så känner ingen ångest för att jag sitter inomhus heller. Jag ska åka och sola ikväll tror jag. Kanske tar med mig någon, ska ringa till Jessica och höra nu :) Hon har väl lunch.. hoppas jag!
Jag har alltid undrat vart en av mina BHar är, den är puts väck och har undrat över det länge, nu när jag gick igenom mina underkläderså kom jag fram till att det är mycket som saknas i min underklädes-uppsättning. Jag undrar om vi har glömt någon påse nere i tvättstugen med underkläder? Ångest, det är liksom fina underkläder också. Men ahja, får väl inse att dom är borta bara. :(

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: