2009-05-14
 21:36:51

mami-time!

Just nu sitter jag och skrattar med mamma om att alla i min matte grupp är så korkade, eller nej dom som jag gjorde nationella prov med, jag blir så frustrerad på folk. MEn i alla fall, det är mysigt att vara med mamma ibland och jag ska fan börja umgås mer med henne, vem vet jag kanske följer med till husvagnen någon helg framöver? jag kan ju alltid dra med mig någon, mehe. :D:D

Jag var iaf i skolan idag och gjorde nationella i matte, sen så mötte jag upp hedda och sedan min älskade pojke och stod och kramades med honom ett tag i slussen. Sen mötte jag jessica och vi gjorde lite saker blablablablabalba och sen satt vi barnvakt till pappas flickväns barn :) Han heter Osckar och är typ sju månader, jag och jessica hörde hans första ord och det var hej! värsta vidunrande nyheter va!`? :D

Sen cyklade vi hem för att mamma tjatade på att hon skulle ha cykeln imrogon till jobbet. brööl.

Är på fett bra humör idag, värsta pms barnet, humöörsvängningar hej!

I morgon sover jag hos joskim och på kvällen blir det hemmestacrew! på lördag blir det jessica, ishtar och kyrkan och på söndag så ska jag och joakim till pappa och elisabeth (hans tjej), hennes pappa vill träffa mig och hon vill träffa joakim. tjoho! planer for the week-end. eller nått.
Nästa vecka är jag ledig och veckan på det med, så då blir det råplugg alltså, jag ska lämna in en uppstas på typ tio sidor om två veckor och jag har inte börjat, så vi får se hur det går med det fan känner en aning press.

Tack för alla söta människor som bryr sig om mig.
PUSS på mamma! <33333

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: