2009-05-07
 12:22:44

lite allt möjligt,

igår var jag med jessica och blablabla, orkar inte skriva vad vi gjorde, nu sitter jag här med hedda och hon mumsar kladdkaka. TJOCKIS/hedda
Vi skulle ha hadlat mat innan vi gick hit men icke då, vi glömde detta i all hast när jag nyfiket pratade med denice på hemvägen....... :O
jag var på vårdcenrtalen imorse och det gick väl bra, får panik av miljön bara, hemska memories! :ooooo
sen åkte jag till skolan OSMINKAD dududuudduuummm. och sen solade jag med sällis av hedda. roligt va?
ikväll kommer min älskade pojke hit och ska sova här, annars hinner vi typ inte träffas någonting den här veckan.
ska till jessicas land i helgen så det blir inget bloggande, men kanske skriver något ikväll om jag inte har något bättre för mig. tjoho.

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: