2009-05-23
 14:29:08

lalalaaa

Det har kommit en ny cykel, en cyjkel med elmotor så att det ska bli mer miljövänligt tycker det är en jävligt smart idé faktiskt. Man kan ställa in den för önskat typ motstånd eller nått om jag har förstått det rätt. HEJA MILJÖVÄNNER!

Igår blev det en sen fekke kväll, nejmen det var trevligt iaf, mindre trevligt att åka hem ENSAM. Men men, sånt som händer.

Nu har alla mina kanaler slutat att fungera... Och jag måste plugga men jag är för lat så jag ligger i sängen och degar. Jag är skit trött, har ju varit uppe typ till 4 varje natt så inte så konstigt, ikväll blir det sova tidigt.

Snart kommer Jessica hit, hon kommer hem idag! från landet, WEHUIIEW! vettefan hur man ska uttala det där men, (a)
Vi ska köpa pizza, hej tjockisar. Nejmen man kan alltid locka henne med mat, jag trodde nämligen inte att hon skulle orka sitta inne idag så jag sa att vi skulle köpa pizza och då var hon på. mehe, fast sen vet jag ju inte om hon hade varit det i alla fall, men hon hade antagligen dragit ut mig eftersom att hon har suttit på landet. Sen ikväll blir jag ensam igen för hon ska rulla vidare.

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: