2009-05-05
 11:17:51

hejhejhej hemskt mkt hej

sitter här i skolan med kalla fingrar för jag klädde mig för kallt idag, så jag kan knappt skriva nu. mihi. Adam sitter och frågar och antyder att vi tjejer bara skriver en massa skit på våra bloggar, delvist sant men ibland är det faktiskt skönt att reflektera om dagen och att få skriva ner sina känslor och funderingar.

ivar är störd.

emn, hej. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, missade np i matte nyss så ska göra det efter lunch, men det är lika bra för då får jag sitta med malle.
joel är borta enligt adam, men han har bara prao. mehe. jag funderar på att skippa att praoa för har inte fixat någon plats än och man är typ ledig om man inte har något, så det är nice. mjag ska bara plugga hemma då och visa vad jag gjort när jag komemr tillbaka.

adam tycker ivar är porrig, MAHA!

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: