2009-05-04
 22:11:23

hej!

Jadu emilia nu kommer en lång update, har inte varit hemma så ar inte skrivit så mkt :):)

Igår var jag med Joakim, åkte med hans far och hämtaed honom när han kom tillbaka från sin seglings-tripp! Min första tanke när jag såg honom där på båten var att ahn var sååå mycket snyggare än alla andra, och att han var min. :D så jag stod där och log för mig själv. mihi.
Sen åkte jag från honom någon gång mitt på dagen idag för att möta upp Jessica, vi begav oss till henne och åt och jag underhöll mig med att titta på alva när hon sminkade sig, det är strängt förbjudet i deras familj att sminka sig om man är 5 (?) år så jag hade fullt shå med att försöka gömma henne från resten av familjen där hon stod med ett nöjd smile och såg på sig själv i spegeln. haha lägger in en bild på den söte.



Efter detta såbegav vi oss till MÖLNvik och träffade pantzieeeboy och några, ho. På vägen hem raggade jessica upp två stycken snyggingar. en på bussen och en på tunnelbanan. Mehe. HAHA på tal om att ragga upp så blev hon uppraggad av quasimodo och mcdonalsquasimodo på bussen idag, och jennie fick föroppningsvis sällis av dom enda till farsta. haha. hon skrev ett surt sms till mig (a) men sånt får man taaaa!
Nu ska jag kolla facebook och fortsätta äta mitt godis, sen ska jag måla naglarna, ska försöka komma i hyfsat tid imorgon.
justdet, i helgen ska jag med jessica till hennes land tror jag, men det blir problemas med jobbandet men det löser man alltid. :):) Det kommer dock inte bli så mycket tid för min kära pojke framöver, och det gör ont. Men vi har kommit överens om att vi ska hinna träffas i slussen och pussa på varandra llite då och då. Sen tror jag att jag sover hos honom på söndag <3.
Måste börja skkriva på min uppsats! + fixa prao!

- Sara


EmiliaEmilia

Nu är jag glad :D fast jag läser senare för nu är min data dum så jag ser bara halva texten :P heheheheh :D



PUBLICERAT: 2009-05-05, 09:14:28 | URL: http://emiliau.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: