2009-05-15
 21:27:15

fredag :o JOCKE!!! <3

Nu sitter jag i joakims soffa och tittar på talang, det blev inget hemmesta och ingenting jag hade planerat idag blev som det skulle bli. Jag solade i morse med hedda och vi pratade lite, hon ville att jag skulle följa med på "sofia-dagen" det är typ sofia skolan som håller på att ägga varandra och grejer.
Jag tror att jag har en fästing bakom örat, men joakim säger att det absolut inte är det, han säger att vi kan be hans mamma att kolla, han tittar nämligen vad jag skriver om så han lägger sig i , han ville att jag skulle skriva om hur bra han sjöng också, eller nej han ville inte det men han frågade om jag inte skulle skriva om det?
Om det är någon som sitter och tittar på talang nu så undrar joakim om någon vet vart man kan hitta "henrik" " redeemer" blablablablablalbalba. aah, det här var ju roligt.
Mirelle har iaf en fästing, joakims hund, så jag våger inte peta på henne den kankse överförs till mig, mehe.

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: