2009-05-05
 22:40:47

:/

Saknar min pojke, hans varma hud mot min, hans trygga famn och hans bröstkorg som lyfter upp och sedan ner igen när han hämtar luft. När han pratar i sömnen och när han krånglar med täcket för att det är för varmt. När han tittar mig djupt i ögonen och säger att han älskar mig. Jag saknar allt med honom. När han pratar om annat eller gör något konstigt när vi är påväg från bussen hem till honom så att jag inte ska klaga, det kommer du ur smidigt va? (; 
När han står och väntar på mig någonstans och skiner upp som en sol när han får syn på mig. När han påpekar att jag sjunger i duschen. När han ringer mig och säger att han saknar mig. När hans namn dyker upp i displayen på min mobil. Hans skratt som jag finner oerhört gulligt. Joakim jag saknar dig. 

- Sara 


EmiliaEmilia

jag vill också vara kär ju



PUBLICERAT: 2009-05-06, 00:09:15 | URL: http://emiliaf.devote.se
Sara

oh du har en ny blogg:o

jag ska fan para ihop dig med någon!



PUBLICERAT: 2009-05-06, 13:21:23 | URL: http://sarab.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: